Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Gazeteler Puan Durumu
Sosyal Medya

Darıca protokolü Darıca polisinin yanında

10 Nisan polis haftasının 181. Kuruluş yıldönümü nedeniyle Darıca’da Cevher  Dudayev Parkı’nda  çelenk sunumu  gerçekleştirildi. Darıca İlçe Emniyet Müdürü Vedat İşleyen’in Atatürk Anıtı’na çelenk sunumuyla gerçekleştirilen programı ilçenin protokolü yalnız bırakmadı

 10 Nisan polis haftasının 181. Kuruluş yıldönümü nedeniyle Darıca’da

10 Nisan polis haftası etkinlikleri kapsamında bugün sabah saatlerinde Kocaeli’nin Darıca İlçesi’nde çelenk sunumu gerçekleştirildi.  Darıca sahilinde bulunan Cevher Dudayev Parkı’nda düzenlenen törende Darıca İlçe Emniyet Müdürlüğü tarafından düzenlenen programda ilçe emniyet müdürü Vedat İşleyen tarafından polisler ile birlikte Atatürk Anıtı’na çelenk sunumu gerçekleştirildi.  Buradaki programa Darıca  Belediye Başkanı Muzaffer Bıyık, AK Parti Darıca İlçe Başkanı Köksal Şakar, CHP Darıca İlçe Başkanı  Hüseyin Cihan Özaltan,   İYİ Parti Darıca İlçe  Başkanı, Pınar Demirel, Anahtar Parti Darıca ilçe Başkanı Kinyas Bakar, belediye meclis üyeleri,  muhtarlar ile sivil toplum kuruluş temsilcileri katıldı. Törenin ardından Darıca Emniyet Müdürü Vedat İşleyen yaptığı konuşmada  sorumluluk sahasında adalet ve güvenliğin sağlanması konusunda Türk polisi olarak  gece gündüz ayrımı olmaksızın 24 saat çalıştıklarını ifade etti.  İşleyen’in konuşmasının ardından sahildeki program sona erdi. Darıca İlçe Eminyet Müdürü İşleyen Emniyet Müdürlüğü binasında tebrikleri kabul etti.