Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Gazeteler Puan Durumu
Sosyal Medya

Gebzespor Başkanı Yusuf Öztürk Hastaneye Kaldırıldı; YOĞUN BAKIMDA TUTULUYOR!

Gebzespor Başkanı Yusuf Öztürk, bugün saat 18.00 sıralarında iş yerinde rahatsızlanarak Merkez Prime Hastanesi’ne kaldırıldı.

Gebzespor Başkanı Yusuf Öztürk, bugün saat 18.00 sıralarında iş yerinde

Gebzespor Başkanı Yusuf Öztürk, bugün saat 18.00 sıralarında iş yerinde rahatsızlanarak Merkez Prime Hastanesi’ne kaldırıldı. Yapılan kontrollerin ardından Öztürk, Gebze Fatih Devlet Hastanesi Kalp Damar ve Kardiyoloji Bölümü’ne sevk edildi. Hastanede anjiyo yapılan Başkan Yusuf Öztürk’ün sağlık durumunun iyi olduğu öğrenilirken, tedbir amaçlı olarak yoğun bakım servisinde müşahede altında tutulduğu belirtildi