Gebzespor Başkanı Yusuf Öztürk, bugün saat 18.00 sıralarında iş yerinde rahatsızlanarak Merkez Prime Hastanesi’ne kaldırıldı. Yapılan kontrollerin ardından Öztürk, Gebze Fatih Devlet Hastanesi Kalp Damar ve Kardiyoloji Bölümü’ne sevk edildi. Hastanede anjiyo yapılan Başkan Yusuf Öztürk’ün sağlık durumunun iyi olduğu öğrenilirken, tedbir amaçlı olarak yoğun bakım servisinde müşahede altında tutulduğu belirtildi
Gebzespor Başkanı Yusuf Öztürk Hastaneye Kaldırıldı; YOĞUN BAKIMDA TUTULUYOR!
Gebzespor Başkanı Yusuf Öztürk, bugün saat 18.00 sıralarında iş yerinde rahatsızlanarak Merkez Prime Hastanesi’ne kaldırıldı.
