Gazete Ulus’a konuşan mahalle sakinleri “Gebze yine fark attı. Farkındalığını gösterdi. Ramazan ayının ilk haftasında davulcular bahşiş toplamaya başladı. Köşklüçeşme Mahallesi’ndeki davulcular şuan itibariyle kapı zillerini çalıp bahşiş topluyorlar. Kaymakamlık bahşiş toplama usul ve esaslarını belirlemeli. Ramazanın bitmesine üç hafta var. Her akşam kapımızın davulcular tarafından çalınmasından rahatsızız” diye konuştu.
Gebze’de “davulcu rahatsızlığı”
Gebze’nin Köşklüçeşme Mahallesi’nde iftar vakti bahşiş toplayan ramazan davulcularından mahalleli şikâyet etti.
